۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۱

مدیرعامل کانون بازنشستگان هلال احمر:

بازنشستگان تاریخ شفاهی هلال احمر هستند

بازنشستگان تاریخ شفاهی هلال احمر هستند

گرگان- مدیرعامل کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر کشور گفت: بازنشسته‌های هلال احمر تاریخ شفاهی و زنده جمعیت هستند، قدر این گنج های گرانبها را بدانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغری شامگاه چهارشنبه در دیدار با عضای کانون گلستان، اظهارکرد: امروز سوم خرداد برای ما بازنشستگان یادآور روزهایی است به عنوان پشتیبان جبهه در خدمت رزمندگان بودیم.

مدیرعامل کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه بازنشستگان پس از ۳۰ سال زحمت اکنون شاهد بالندگی هلال احمر هستند، افزود: بازنشستگان گنجینه و ظرفیت علمی و عملی هلال احمر و در واقع به عنوان بازوان مدیران می‌تواند مشاور مدیران باشند.

وی بیان کرد: خواسته بازنشستگان از مدیران و کارکنان تکریم است، قطعاً این تکریم آینه امیدی برای شاغلان خواهد شد چرا که به عینه شاهد احترام پیشینیان در جمعیت هلال احمر هستند.

اصغری ادامه داد: بازنشسته‌های هلال احمر تاریخ شفاهی و زنده جمعیت هستند، قدر این گنج های گرانبها را بدانیم و تاریخ هلال احمر را به تصویر بکشیم و به رشته تحریر دربیاوریم.

گفتنی است در پایان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان و مدیرعامل کانون بازنشستگان هلال احمر کشور، انتخابات عمومی‌کانون استان برگزار شد.

کد خبر 5789791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha